Coca Cola Kid

 סרטו של דושאן מקאבייב משנת 1985

מומחה שיווק אקסצנטרי (השחקן אריק רוברטס) מגיע מארצות הברית לסניף קוקה קולה באוסטרליה במטרה להגדיל את נתח השוק המקומי של המותג. באמצעות שימוש בטכנולוגיית GIS הוא מאתר "חור שחור" בעמק נידח השייך ליצרן משקאות קלים עצמאי. ביקור מקצועי של ה Kid  בשטח מתפתח לסיפור אהבה עם בתו של יצרן המשקאות (גרטה סקאקי)

 "בתקופה שבה יצא הסרט לאקרנים, טכנולוגיית ה GIS הייתה מוכרת בעיקר ליישומי תשתיות והנדסה. כאשר ראיתי את הסרט בקולנוע, עסקתי בתחום היעוץ השיווקי. הקטע בו מבצע המומחה ניתוחי שיווק ומכירות באמצעות מפה ממוחשבת נראה לי כפנטזיה בדיונית.

 מספר שנים לאחר מכן פנו אלי שני פורשי IBM אשר ביקשו לשווק בישראל תוכנה גיאוגרפית חדישה בשם  MapInfo וכך נסגר המעגל. הצטרפתי לצוות המייסד של חברת דיגי-טק ושימשתי כמנהל השיווק והמכירות של MapInfo בישראל. בהמשך הקמתי את פוינטס במטרה להתמקד ולהתמקצע ביישומי Location Intelligence לעסקים: שיווק, מכירות, סינוף, הפצה ושירות."

- זמיר

לצפיה בקטע ה GIS מהסרט