הגיאוגרפיה לשירות הקמעונאות

למרבית הרשתות הקמעונאות יש כיום מועדון לקוחות פעיל ובמרביתן, מעל ל-70% מפדיון הרשת מזוהה בכרטיסי המועדון ובכרטיסי האשראי הרגילים של לקוחות הרשת. ניתוח נתוני המועדון מאפשר לנו לדעת מי קונה מה, מתי ובכמה. אולם, בנוסף  לנתונים אלו קיים במאגרי המידע של מועדוני הלקוחות מידע שאינו מנוצל דיו, מידע מרחבי - היכן גר הלקוח והיכן הוא מבצע את רכישותיו ברשת.
כיצד ניתן להשתמש במידע זה לתמיכה תהליכים עסקיים ברשת כדוגמת פריסת סניפים חדשים, ומיצוי הפוטנציאל השיווקי באמצעות גיוס לקוחות, שימור ומניעת נטישה והעמקת ערך לקוח – ראו מצגת של הרצאה בנושא שהעברנו בכנס "360 מעלות של חדשנות קמעונאית".
.
להורדת מצגת ההרצאה

תגיות: