עשיתם קניות באינטרנט והחבילה לא הגיעה? Boxit מספקת חלופה לדואר

עשיתם קניות באינטרנט והחבילה לא הגיעה? Boxit מספקת חלופה לדואר

חברת Boxit, שנכנסה לשוק לפני כשנה וחצי, מעבירה בכל לילה מאות חבילות בישראל. את 2015 היא תסיים עם דיוור של יותר מרבע מיליון דברי דואר. השירות של בוקסאיט מבוסס על לוקרים אלקטרוניים הפזורים בתחנות דלק בפרישה ארצית ועל תשתית של שליחים שעובדים בכל לילה, כדי שעד 7 בבוקר יגיע המשלוח ללוקר קרוב לבית.

החברה רוכבת על מגמת הסחר האלקטרוני, כפי שמסביר המנכ"ל אודי דגן: "בוקסאיט היא חברה בת בקבוצת פליינג קרגו, שעוסקת בתחום השירותים הלוגיסטיים, והיא הזכיינית הישראלית של פדקס העולמית. בוקסאיט באה לענות על צורך שנולד עם התגברות הסחר האלקטרוני וצורכי ההפצה והאיסוף של אנשים פרטיים. קמנו כדי לתת מענה הפצה נוסף ל'מייל האחרון', משהו שהוא בין משלוח רגיל בדואר לבין דואר שליחים. הבאנו את הלוקר האלקטרוני מיצרן בחו"ל בשם ByBox והתחלנו לספק את השירות. כיום אנחנו עובדים עם 150 אתרי סחר מקוון, שחלקם גדולים ומוכרים וחלקם קטנים מאוד. בכל יום מצטרפים אתרים חדשים".

"אנחנו נמצאים ב–45 נקודות בישראל — מקרית אתא בצפון ועד באר שבע בדרום. אנחנו נמצאים לרוב בתחנות דלק של רשתות פז, סונול, דור אלון ובקרוב גם דלק. השנה נפרוש עוד 30 נקודות בישראל, ובחלק מהאתרים אנחנו מרחיבים את מספר התאים. אנחנו בוחרים את המיקומים בעזרת חברת הייעוץ פוינטס, שיודעת לנתח פוטנציאל של רכישה מקוונת על פי אזור ואוכלוסייה. בוקסאיט הוא פרויקט שדורש ווליום. אנחנו עומדים על קצב של יותר מ–250 אלף משלוחים בשנה והשימוש גדל מחודש לחודש".

לכתבה ב The Marker

רוצה לדעת כשיש פוסט חדש בבלוג?

להרשמה השאירו כתובת מייל כאן

מאמרים אחרונים

מדד נגישות לשירותי חירום

במצב הנוכחי, והן בשגרה, אנו מחוייבים להיערך תמיד למצבי חירום, וזמן הגעת הכוחות למקום האירוע עשוי להיות קריטי. לכן פיתחנו בפוינטס, מדד חדש המאפשר...

Location Analytics ביישומי ביטוח

בשבוע שעבר השתתפנו בכנס חברות הביטוח בנושא בריאות. לצורך הכנס הכנו דשבורד המציג את יכולות ה- Location Intelligence בתחום הביטוח. הדשבורד כלל את הישומים...

    השאירו פרטים ונחזור אליכם